The Joneses – Direct marketing on another level


Ето какво ми сподели за този филм The Joneses, моята половина Полина 🙂 понеже не бях в състояние да гледам…

„За мен, като човек занимаващ се с директен маркетинг, беше изключително удоволствие да изгледам този филм. Очакванията ми бяха съвсем различни, но това, което видях, се оказа перфектно измислен сценарий за лудостта наречена „Искам да имам живота на другите”.
Идеята е жестока – Американска корпорация продава стоки чрез жив/реален модел на перфектното американски семейство. „Семейството” е екипът. Главата на семейството е мениджърът. Той отговаря за успеха на всички, като всяка глава на семейство.
Пазарът е нов квартал, в който семейството се заселва. Естествено, той е проучен предварително, в него живеят хора, които поддържат подходящия жизнен стандарт. Офисът, както и голяма част от това, което трябва да продават, е тяхната огромна и перфектна нова къща, обзаведена по безупречен начин, а на ливадата отпред, са паркирани последни модели семейни и спортни автомобили.
И играта започва – по естествен начин, с поведението си на перфектното семейство, с висок жизнен стандарт, да продават своя Lifestyle.
Като се замисли човек, това е схема, по която светът работи. Всеки се стреми в материалното да има онова, което хората около него имат. И в това, си мисля, е голямата идея на филма. Колко далече можем да стигнем в действията си, породени от желанието да притежаваме живота на другите? И как това е начин, по който някой, някъде печели!?“

Е как да не го изгледам сега?

Advertisements

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s

%d bloggers like this: