M-tel подари главоболие на потребителите си за 15 годишнината на компанията


M-tel подари главоболие на потребителите си за 15 годишнината на компанията с въвеждането на новата си CRM – Customer relationship management платформа. Освен безплатен концерт на Enrique Iglesias, M-tel подарява и доста неприятности на своите клиенти.
Аз лично не ползвам услугите на този мобилен оператор, но много мои приятели са техни клиенти. Повечето от тях от 06.09.2010 насам не могат да заплатят сметките си, имат много високи такива, телефоните им дават постоянно заето, или абонатът е изключен, без те самите да са правили каквото и да е. Според мен това е едно доста грешно мениджърско решение от страна на такъв комуникационен гигант като Мобилтел. Не може компания от такъв ранг да се излага по този начин и да не е помислила за подсигуряването на системите си за обслужване, или поне да е подсигурила резервен вариант.


Но меже би, това е някаква новост, защото в едно интервю за последния брой на списание L’Europeo Андреас Майерхофер (управител на Мобилтел ЕАД) се изхвърля, че Мтел е компанията която въвежда най-много новости в комунакациите в България. Че това е компания с „дългосрочна и последователна политика в областта на корпоративната социална отговорност“. По-нататък в интервщто – „Доверието на нашите клиенти е най-големият ни капитал. Не може да си позволим да вървим срещу него.“ Да, ама не.


И е малко смешно само с едно „ПРЕДВАРИТЕЛНО СЕ ИЗВИНЯВАМЕ ЗА ПРИЧИНЕНОТО НЕУДОБСТВО И ВИ БЛАГОДАРИМ ЗА ПРОЯВЕНОТО РАЗБИРАНЕ“ да се извиниш на абонатите си, и то от сайта на компанията, след като афишираш силна загриженост за клиентите си.

А, това може да е новата им политика за отказване на клиенти от техните услуги. Защото всички познати и непознати (и явно всички абонати на Мтел) са силно притеснени какво се случва с техните телефони, комуникации и връзки със света и най-малкото което им минава през ума са лоши клетви 🙂

Ех, веднъж и аз да съм благодарен, че ползвам услугите Виваком 😉

6 коментара to “M-tel подари главоболие на потребителите си за 15 годишнината на компанията”

  1. Хах преди време един приятел ходил да пита кога ще може да си плаща синята зона, и какво решение на проблема ще му предложат. Отговорили му семпло – след 20-ти ще можете. 😀

    BTW това също е интересна тема за размисъл, пак свързана със сайта на въпросната компания – http://crazyshark.wordpress.com/2010/09/19/%D0%BD%D1%83%D0%B6%D0%BD%D0%BE-%D0%BB%D0%B8-%D0%B5-%D0%B4%D0%B0-%D1%81%D0%B5-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%82%D0%B5%D1%81%D0%BD%D1%8F%D0%B2%D0%B0%D0%BC%D0%B5/

  2. […] играта СМС за милиони с подкрепата на Мобилтел, беше логично да се появи конкурентна игра с […]

  3. […] Иначе работят по отстраняването на проблема и то вече три месеца. Но явно май не работят достатъчно усърдно, а някои […]

  4. […] Иначе работят по отстраняването на проблема и то вече три месеца. Но явно май не работят достатъчно усърдно, а някои […]

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

В момента коментирате, използвайки вашия профил WordPress.com. Излизане /  Промяна )

Google photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Google. Излизане /  Промяна )

Twitter picture

В момента коментирате, използвайки вашия профил Twitter. Излизане /  Промяна )

Facebook photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Facebook. Излизане /  Промяна )

Connecting to %s

%d блогъра харесват това: