Как не трябва да се вярва на нищо свързано с държавната администрация!


Влизам аз на сайта на Център за градска мобилност ЕООД (фирма, чийто капитал е собственост на Столична община – това, за да направим връзка с местната, а от там и с държавната администрация 🙂 ), защото там има полезна информация къде в столицата има задръствания, ремонти, затворени улици. Поне по улиците, по които минават автобуси на градския транспорт. И какво виждам:– копаещо човече на кръстовището на бул.България и жк.Бокар. Случайно, аз живея наблизо. Да, от няколко дена едни чичковци са разкопали пресечката и опъват едни кабели и затрудняват и без това сложното движение там. Решавам да натисна това човече, за да видя дали ще ми каже нещо повече 🙂 О, да. Казва ми едни неща, ама ме лъже гадното човече!

Човечето ми разправя:

Ремонт
От: 01.05.2010 00:00
До: 31.12.2010 00:00
Описание: Довършване на пешеходен подлез под бул. България при ж.к.Бокар

Ха-ха! Тези чичковци копат от 2-3 дена и опъват кабели по цялата дължина на бул.България. Изобщо не се занимават с подлеза, който е затворен от години и се е превърнал в шибан кенеф и боклуджийник. А пък това, че от май месец до декември ще се работи по този подлез ме навява на мисълта, че някой е подал тази информация на ЦЗГМ за действие което трябва да се случи, но всъщност не се върши нищо, а се пребират едни пари 😉

Та, ако ползвате този сайт не му се доверявайте напълно 😉

Вашият коментар

