Уважаеми Мтел!


Уважаеми Мтел, извинявам се за причиненото неудобство, но въвеждам нова система в семейния бюджет и Ви уведомявам, че този месец, както и следващия няма да си плащам фактурата. Още веднъж се извинявам за причиненото неудобство! Семейния екип РАБОТИ по остраняване на проблема!

 

Това е статусът на Alexander Zhivkov във фейсбук и смятам, че всеки клиент на Мтел, който има проблем с отчитането на сметките и месечните фактури трябва да изпрати по един такъв мейл на страницата за контакти mtel.bg, на тема Месечни фактури или Новата клиентска система. Да видят какво е да ти дават безсмислени отговори на важни въпроси!!!

Attack!!!

Advertisements

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s

%d bloggers like this: