Уважаеми Мтел! *updated … again


Продължават с безсмислените отоговри. Какъв интерес, какви услуги, какво запитване. Явно нямат намерение да подходят нормално?@@#$$
*Updated vi@ Desislava Dankova
Здравейте, 

Благодарим Ви за проявения интерес към услугите на М-Тел!

В отговор на Вашето запитване Ви информираме, че поради забавянето на фактурите, М-Тел предоставя по-дълъг срок за плащане от този, който е упоменат във фактурите.
…Едва след датата, посочена в SMS-а като срок за плащане, клиентът ще получи двe предупредителни съобщения, като във второто ще фигурира дата за уреждане на задължението, т.е. датата на спиране на телефона.

Разбираме Вашето недоволство, но компанията ни вече е на път да влезе в нормалния си ритъм на работа. Макар и с известно закъснение,по-голямата част от фактурите са факт. По-късният срок на издаване не се отразява на тяхната точност и коректност, нито на периода, който се отчита. Те отразяват всички придобивки по избраните от Вас тарифни планове.

Ако имате допълнителни въпроси, не се колебайте да ни потърсите отново ! Ще се радваме да Ви помогнем!

06.12.2010>>>

Ето и отговора на великаните в обслужването на клиенти – vi@ Desislava Dankova

„Получихме успешно Вашия въпрос!

Моля да ни извините, ако не успеем да Ви изпратим отговор в обичайния срок, тъй като в
момента работим по системите за обслужване на клиенти и това забавя обработването Вашите запитвания.

Благодарим Ви за разбирането.“

Хахахах. Става смешно вече. Писнало ми е от IVR-и и любезни автоматично генерирани отговори! А на вас? Иначе работят по отстраняването на проблема и то вече три месеца. Но явно май не работят достатъчно усърдно, а някои хора го правят, за да си платят сметките и очакват адекватно отношение насреща!

Уважаеми Мтел, извинявам се за причиненото неудобство, но въвеждам нова система в семейния бюджет и Ви уведомявам, че този месец, както и следващия няма да си плащам фактурата. Още веднъж се извинявам за причиненото неудобство! Семейния екип РАБОТИ по остраняване на проблема!

Това е статусът на Alexander Zhivkov във фейсбук и смятам, че всеки клиент на Мтел, който има проблем с отчитането на сметките и месечните фактури трябва да изпрати по един такъв мейл на страницата за контакти mtel.bg, на тема Месечни фактури или Новата клиентска система. Да видят какво е да ти дават безсмислени отговори на важни въпроси!!!

Attack!!!

Advertisements

Един коментар to “Уважаеми Мтел! *updated … again”

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s

%d bloggers like this: