Синеока брюнетка предлага Дълбоко Гърло – 18+


Това ми го прати един познат. Не го питах какво е търсил, за да попадне на него 🙂 , но съм истински очарован от дръзките и разкрепостени услуги, които предлага леля Ника. (от снимките в обявата става ясно, че е леля). Да не говорим за нейния fluent English.

Бруталното е, че този сайт има хиляди такива лелички и девойки, които предлагат елегантен, секси масаж на луксозни, дискретни места. Аз се чудя що вече не виждам каки по околовръстното ;), а те всичките on-line.

Жалко само, че повечето работят от 9 до 18h. Няма как да се възползвам. Иначе така ме е схванал тука един прешлен, че един релаксиращ масаж с разкрепостена масажистка, и финал по желаниe, би ми дошъл добре.

Ето и какво предлага леля Ника:

„Цена:60 лв.
Област: София-град
Район: гр. София
Подрайон: Център
Аз съм Ника – висока синеока брюнетка на 26г.Аз съм точното момиче в София , ако търсиш нещо повече от обикновенно ебане .
Мога да ти предложа :

Дълбоко Гърло
Френска любов без кондом
Лизане и смучене на топките
Аналингус
Кунилингус
Маструбация
Стандартен секс
Свършване в устата
Свършване на гърдите
Може да свършиш повече от един път по време на сеанса.

0876 75 73 ** .

Поемам го до … 20.00 часа 🙂

I am Nika – tall blue-eyed brunette, 26 years old. I am the right girl in Sofia , if you`re looking for something more than a simple fuck .
I can offer you :

DT – Deep Throat
BBBJ – Bareback blow job
BLS – Ball Licking and Sucking
DATO – Dining at the O : Analingus, oral stimulation of the anus
DATY – Dining at the Y : Cunnilingus performed by you on me
DIY – Do it yourself (masturbation)
FIV – Finger in vagina
CIM – Come in mouth
COB – Come on Breasts
Full service: Sexual intercourse
MSOG -Multiple Shots on Goal : You can have more than one orgasm during the encounter
.

+359 876 75 73 ** .

I can take it till … 8pm 🙂 “

За тези, които имат време и пари за Full service, ето: http://bazar.bg/1257732. Леля Ника ви чака!!!

И както вече доста хора направиха забележка – Ника не е Леля, на 26 е, ама използвам леля, за да изразя дълбокия респект към чудесата, които прави!

6 Коментари to “Синеока брюнетка предлага Дълбоко Гърло – 18+”

  1. Prosti mi, 4e nqmam vreme da go preveda na kirica, no ne moga da ne ti spomena… poznavam edna maaalko po-visoka biv6a voleibolistka, koqto namestva pre6leni vsekakvi … da ti dam li nomera i? 🙂
    PS. MErci za site-a 😉

  2. Добре де, как ти стана ясно, че е леля?
    В смисъл… ако намеря токчета и червено бельо, и аз така ще изглеждам 🙂

  3. daite mi nomer na tova momi4e???????????/

  4. tutankhamon661 Says:

    Егати! И аз съм респектиран от тази леля.

Вашият коментар

