КЗП ще проверява Мтел*


* заглавието е от kzp.bg

Най-накрая след почти половин година от началото на проблемите с Мтел, КЗП се сети, че трябва да си върши работата и да защитава потребителите. А именно тези на мобилния оператор Мобилтел, които не са един или двама. Но защо чак сега, защо чак след половин година, когато Мтел са на прага да се върнат в нормален ритъм на работа? Наистина ли са толкова мудни държавните органи, които трябва да защитават и гарантират за нашите права?

Е, явно да! (за проверката на една туристическа книжка им отнема повече от месец) Но все пак имаме напредък и може би правдата ще възтържествува 🙂 След като всички медии избягваха да разгледат този проблем задълбочено, докато лапаха парите на Мтел за реклама.

И както не веднъж писах, имам доста познати, които са си изпатили от безхаберието на Мтел, но дори операторът да бъде санкциониран от КЗП, няма кои да им върне парите и нервите.

Но стискайте зъби български потребители! Все пак това което се опитвам да обяснявам, е че трябва да си търсим правата. А търсим ли ги, все по-често ще започнем да ги намираме 😉

Постове свързани с CRM проблемите на Мтел:

M-tel подари главоболие на потребителите си за 15 годишнината на компанията

Уважаеми Мтел!

 

Advertisements

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s

%d bloggers like this: