Разлог, център на вселената – Elevation Music Festival


Хайде всички на 24 и 25 Юни в горЪтЪ. Разлог става център на вселената!

Появиха се официални дати по сайтовете на 30 Seconds To Mars (невър хърд бифор 🙂 ) и  Hurts, суингърс Parov Stelar, и най-якото DOG EAT DOG!!! Кликни тука да се убедиш www.dogeatdog.nl

Малко е странно, защото все още сайтът (клик) не е от най-функционалните, няма инфо за цени на билети и т.н., но чакаме с нетърпение тези подробности 😉

UPDATE: Цените за двудневен билет са 96лв www.eventim.bg

А сега нека да се върнем към so fuckin’ 90’s!

6 Коментари to “Разлог, център на вселената – Elevation Music Festival”

  1. ааа!!! имам чувството че ще бъде убийствено шоу!
    когато излезе новия албум на 30stm, си мислех колко жестоко (и НЕвероятно) ще бъде да дойдат в България..
    а сега – и в добавка с още няколко добри имена! ^^

    за сега билети само online ли могат да се поръчат?

  2. Не харесвам неща, в които участват DJ на Метрополис и със сигурност няма да отида. Просто тези момчета ужасно се изложиха през последните години. Не ме кефят

    • И мен не ме кефят, но DogEatDog си заслужават. Никога не съм си и мислил, че ще мога да ги видя на живо, а с тях съм израстнал.

  3. Хубаво е, че има музикални прояви за различните вкусове. Не може всичко да се харесва на всеки. Аз бих ходила на всички такива музикални форуми, е или на повечето,..ама за съжаление ми идва малко нанагорно…финансово:(

  4. […] Появиха се официални дати по сайтовете на 30 Seconds To Mars (невър хърд […] Прочетете повече -> WordPress.com Top Posts […]

  5. Proffesore Says:

    tova shte e nai-qkiq fest do tozi moment v Bulgariq, tam sme :)))

Вашият коментар

