Mtel Rulz…


…da Cock!

След 2 седмици четене и слушане на следното съобщение: „Моля да ни извините! Услугата е временно недостъпна. Екипът на М-Тел прави всичко възможно за възстановяването й. Благодарим Ви за разбирането!“, ето какъв отговор получавам от Мобилтел, на конкретния ми въпрос относно кога ще мога да имам достъпна информация за текущата си сметка, отстъпки и т.н.

(пействам дословно)

„А: Здравейте,

Благодарим Ви за проявения интерес към услугите на М-Тел!

В отговор на Вашето запитване Ви информираме, че считано от 06.10.2010 г. повечето наши клиенти вече чуват информация за текуща сметка и оставащи минути от отстъпки в автоматичното меню на *88.Моля, имайте предвид, че съществува вероятност услугата да е все още недостъпна за Вашия номер, за което предварително молим да ни извините. Уверяваме Ви, че правим всичко възможно в най-скоро време всички наши клиенти да могат да прослушват текущата си сметка и оставащите безплатни минути.Системата отчита проведените разговори коректно,но нямаме достъп до информация за стойността им поради обновлението й.Процесът е автоматичен.Отчитането на разговорите, които провеждате, работи нормално,а отразяването на текущото потребление се осъществява в рамките на 24 часа.Очакваме в най-кратък срок да можем да Ви предоставим отново услугата за проверка на текущото Ви потребление през различните канали на обслужване – в автоматичното меню, през сайта на М-Тел, STK, VFL.Процесът на интегриране на услугите с новата ни система за обслужване на клиенти е свързано и с внимателна проверка на данните за текуща сметка и оставащи минути. След приключването на проверката ще имате достъп до коректната информация за тарифирането на водените от Вас разговори и ползваните отстъпки.

Ако имате допълнителни въпроси, не се колебайте да ни потърсите отново ! Ще се радваме да Ви помогнем!

Поздрави, Петрова

Сътрудник Обслужване на Клиенти

Мобилтел ЕАД

Ако имате допълнителни въпроси, пишете ни от тук.
или ни се обадете:
за клиенти на M-Tel: *88,
за клиенти на други оператори: +359 88 8 088 088

M-Tel Customer Care
Ние, от М-Тел осъзнаваме нашата роля за опазването и защитата на околната среда. Затова, основа на нашата социална политика през 2009 г. ще бъдат зелените проекти.
За тази цел ще ни е нужна и вашата помощ.
http://www.mtel.bg/mobiltel/services/invoicetermination.php
Нищо ново. Нищо конкретно. Нищо полезно. Явно Мтел наистина се стараят да загубят възможно най-много абонати.
Питам се, след като предлагат услугата текуща сметка и т.н., а те не са достъпни, но ние си плащаме сметките и не получаваме услигите, за които плащаме – дали е редно? Отговорът ми е ясен. Но продължавам да се питам, хахахах, и отговор не искам.
Просто, умът не ми го побира как такава голяма компания си позволява да се държи така с клиентите си. И забележете, в края на отговора какво пише: „Затова, основа на нашата социална политика през 2009 г. ще бъдат зелените проекти.“ Хаххаха. Ами, те просто са още в 2009. Да се надяваме, че за 2-3 години ще наваксат и ще настигнат настоящето.
А до тогова: Моля да ни извините! Услугата е временно недостъпна. Екипът на М-Тел прави всичко възможно за възстановяването й. Благодарим Ви за разбирането!

5 коментара to “Mtel Rulz…”

  1. Брат ми има подобна драма .. не е получвал сметка от януари(и доколкото разбрах още няколко негови колеги), а е взел телефонка на изплащане и поне вноската му трябва да отччита. След като е ходил да се разправя в офиса им, те са му казали че щом системата казва няма сметка, значи няма сметка….ват да фак.. И другото като за капак че каво толкова като дойдат сметките ще имаш един месец да се издължиш…да бе Мтелски сладури, някои хорица живеят с тези „левчета“..нещастници, чак ме е яд че съм им клиент..

  2. глупости, кой ще си играе да начислява фактурите, вие в час ли сте. Стават някакви разминавания и хората получават чужди фактури, за това така се получава. Аз като отидох и казах че ми е много голяма сметката, преразгледаха там нещо и ми я намалиха почти на половина – което си беше реалната сума. 😉

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

В момента коментирате, използвайки вашия профил WordPress.com. Излизане /  Промяна )

Google photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Google. Излизане /  Промяна )

Twitter picture

В момента коментирате, използвайки вашия профил Twitter. Излизане /  Промяна )

Facebook photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Facebook. Излизане /  Промяна )

Connecting to %s

%d блогъра харесват това: