Grande Gyros излагация


От скоро пощенските кутии из квартала и разни други близки на бул.България адреси (дори в офиса има) се напълниха с флайери с менюта за доставка на Гранде Гирос и Пица. Имат доста интересни и примамливи предложения, като 8 пици за 24.99. А на първата страница има изтипосан телефон за доставка. След като разпространяваш безадресно и толкова масово флайери, които имат за цел да информират хората, че могат да си поръчат за вкъщи следва да си подготвен за това. Има и едно разминаване – на сайта им пише „Под моста на влюбените – доставки денонощно“, а на флайера „поръчки се приемат между 10:30 – 23:30 часа“.

Та вчера вечерта решаваме да си поръчаме по един гирос, че хладилника празен, а мързелът ни спирада да идем до магазина. Добре, но получаваме отговор, че поръчката може да ни бъде доставена минимум до час. И защо? Защото въпросната дюнерджийница има само един човек, който прави доставки и бил тръгнал да доставя четири поръчки, адресите, на които били далеч един от друг и нямало как по-бързо да се справи. Разбира се отказахме поръчката.

Но ми е чудно след като правиш такава масирана кампания с менюта за доставка от вкъщи защо имаш само един човек, който да разнася? Пак някой е подценил директния маркетинг и безадресното разпространение на информационни материали.

А за напред Grande Gyros получават голяма черна точка от мен и скоро едва ли ще ме имат като клиент. И ако си поръчвате от там, имайте едно наум, че може да почакате доста за доставката си.

16 Коментари to “Grande Gyros излагация”

  1. Еее поне им работи телефона. 😀 Ние на „първата вълна“ от флайери (преди месеци) се опитахме да поръчаме, но телефона чисто и просто… не роботеше. 😀

    Силни са тия, силни…

  2. tutankhamon661 Says:

    Само час ли?
    Една позната ми каза, че е чакала повече от два часа, през които доставчикът не можел да намери адреса и постоянно викал „Идвам, почти стигнах“.
    На нейно място аз не бих платил поръчката. За два часа и глад ще мине, и още куп неща могат да изникнат. Можеш и да подремнеш.
    Освен това е глупаво да вземат за доставчици хора, които тепърва изучават София.

  3. Pod sqkakva kritika e obslujvashtiq personal !Karat se s klientite im koito im plashtat zaplatite i se 4aka po 30 min za edin pileshki gyros !

  4. Тия гранде са пълни нещастници аз лично работех при тях когато беше въпросната Божена управител дъртата курва
    се ръгаше с единия пицар та тя ни плащаше по 25лв.
    на смяна от 12h. А собственика е е давал по 30лв. на човек та тя ни цакаше с по 10лв. всеки ден когато го разбрах разбира се веднага напуснах, те работят с Гръцки замразени меса с неясен произход и срок.Който са отврат аз лично никога не съм ял само съм опитвал но с след това имаше доста странични ефекти. персонала е под всякаква ноктите „ЧЕРНИ“, ВИНАГИ СМЪРДИ НА КЛОЗЕТ а и са само с един доставчик който е херойнов наркоман за жалост той незнае нищо като адреси
    чака се много и на място и за поръчка. НЕ СИ ПОРЪЧВАЙТЕ ОТ ТАМ АКО НЕ ВИ СЕ ЧАКА 1час ИЛИ ПЪК СТЕ С МНОГО АМА МНОГО ЗДРАВ КОРЕМ. Всички засегнати да ме извинят но тава е факт.

  5. Iwan Badebekow Says:

    Gadno zawedenie e.Ne bih oti6al tam otnowo.Hranata e otwratitelna na fona na cenite im.

  6. Преди 2 дни поръчах няколко гироса, картофки и детско меню за детето, но не стига че чакахме 1,30 часа, въпреки че ни казаха 45 минути, а се оказа че в детското меню няма играчка. Детето цяла вечер с нетърпение си чакаше играчката и след като пристигна доставката (в 22 часа) се оказа, че няма такава. Звънях им да видя къде е проблема (не че съм за играчката, но детето ми беше много тъжно) и те 2 пъти ми лъгаха, че ще ми звъннат, след като видят къде е проблема и естествено се покриха. Втория път ми се обади момиче, което ми каза, че ще ми изпратят играчката по човека допълнително (не им повярвах, но така обясних на детето) и не само че до сега няма нищо, а и дори не ми звъннаха да ми се извинят. От сега нататък ще се постарая колкото може повече хора да научат за тяхната немарливост и дебелоочие, за да може по-малко да се прецакват с тях. Лично аз никога през живота си не искам да чувам за тази фирма.

    • Колкото повече хора разберът какво им е нивото на обслубжване, толкова повече хора няма да си поръчат, и толкова по-голям шанс да си оправят обслужването, ако държат да съществуват.

    • Tozi komentar e ili na kradlivoto kopelence Joro ili na Avercheto mu Stanislav.Tova sa dolni luji,momicheto ni plashtashe vseki den po 35 leva,no poneje tezi dvamkata gi spipaha i sega se chudiat kak da leiat pumia

  7. EEE mamka mu tuko shto si poruchah

  8. И аз се прецаках и си поръчах вече…. След като го изям ще съобща колко са се бавили и дали е имало странични ефекти след това…

    • Жената, която ме обслужваше започна с:
      КОЙ СЕ ОБАЖДА?!
      … все едно и звъня вкъщи късно вечерта…
      И се чудя 2 сек как да отговоря, и отговарям
      – аз се обаждам! Момчето от бул. България!!!
      Започвам с поръчката, а тя ми отговаря
      -това нямаме онова нямаме!!! Все едно я питам за корейски специалитети, или по точно я питам 20 пъти дали имат торта от моркови….
      – ПОД 10 лв доставки не приемаме!!…
      После ми звъни и ми казва че и ход дог нямали…
      Трябва да си доста упорит инат за да направиш действително поръчка при тях. Явно аз съм такъв.
      на 40 мин. дойдоха. Трябва да отбележа че имаше една 330мл. кола подарък. Никой не ми каза защо и за какво точно. Гироса не беше кой знае какво питката миришеше една идей особено. Изядох го. Не ме боля корема.
      Телешкия бургер беше все едно от училищната лафка месото беше странно и го изядох до половината
      Изядох картофките и другите неща питката оставих.
      Държа да отбележа че това че не са бланширани а са истински купени, белени и нарязани е голям плюс за тях защото мразя бланшираните картофи, които действително не са картофи. Може би малка забележка- ако режат картофите по наситно те ще стават по бързо и ще са по вкусни.
      Надявам се критиката ми да е била градивна и да си вземат бележка!
      Момчето което достави пицата беше доста възпитан и любезен и изглеждаше добродушен! Не приличаше на наркоман!
      Поздрави,

  9. az pak bqh v sabota v radio kafeto qdoh gyros i mnogo mi haresa

Вашият коментар

