Парк-ing


Вчера по бТВ беше излъчен репоратаж в сутрешния блок, за Борисовата градина и колите, които влизат в парка и се движдат сред хората (клик тук да видиш репортажа) . Не случайно, аз ходя да играя футбол точно в там, на спортен комплекс Колодрума, зад стадион Българска армия. Това се случва след 19:30 в делничен ден. До този комплекс води път широк колкото едното платно на Цариградско шосе. Комплексът има паркинг, но за да стигна до там трябва да мина през парка.

Ок, и аз съм съгласен, че не трябва да има коли в парковете, но в делничен ден след 20ч, там няма особено много хора.

Окозва се че след въпросният репортаж още същата вечер там бяха застанали 2-ма полицаи, които уж пускаха коли само с пропуск. Съгласен съм с това, обаче не съм съгласен с:

1. Пускаха коли, които нямаха пропуск, но цената им видимо надвишаваше 80 000 лв. Лично видях как пуснаха един лексъс с една руса девойка в него без да им покаже пропуск. Съжалявам, че нямаше как да ги снимам с телефона без да ме забележат.

2. Полицаите бяха разположени не на входа на парка, а на входа на комплекс Спортна София (където бат Бойко си играе мачле доста често). Клиентите на този комплекс нямаха проблем да влязат в парка и да стигнат до там.  Тях, полицаите не ги връщаха. Сигурно това е случайно. (Аха!)

3. Пуснаха кола, чийто шофьор каза, че отива за малко до близката кръчма, която е в парка и пътят, до която всъщност е алея за разхождане, превърната в шосе. Полицайката беше супер любезна и каза на този човек: Ама за малко, нали?  Все едно не и беше ясно, че той ще кибичи там поне два часа.

4. Целият път зад стадиона е осеян с конски фъшкии от конната полиция, която спира камионите си в парка и то върху тревните площи. Вместо на парк там мирише на конюшна.

5. В 22 часа когато си тръгвах полицаите вече ги нямаше, ама ги нямаше и лампите. Тази част на парка е толкова тъмна и неосветена, че предпочитам следващия път да прегазя хората на реда и да стигна с кола, за да не се връщам в тази тъмница после. Наложи се да мина през мястото където преди време бе намерена убита една жена. След тази случка се обещаха камери, осветление, засилено полицейско присъствие. Да, ама не! И полицаите спиращи собствениците на евтини коли и конните таикива си бяха тръгнали. А парка си беше потънал в мрак. Там е доста по-тъмно, защото от дърветата и лунна светлина не прониква.

6. Не ми харесва и това, че в нашата държава трябва да убият, изнасилят, заколят, гръмнат и т.н. някого, за да се предприемат мерки. Ако не беше този репортаж, едва ли скоро щеше да има полицаи там и да се спазват някакви правила. От 3 години почти веднъж седмично съм там, но чак сега се сетиха, че в парка с кола не може.

7. И когато Б.Б. отиде да играе там искам да отиде пеш. Да си намери къде да паркира наоколо извън парка и да дойде пеш, а не да ми го ескортира патрулка до там и да го варди докато играе. Да, ама полицаите пускат колите до там, но по-нататък не. Когато суперчовека ръководещ нашата страна отиде пеш до там и аз няма да претендирам да влизам с кола в парка, дори и за 400 метра.

8. Не ми харесва и това, че телвизиите се явяват органи, които с репортажите си подсказват на съответните държавни такива какво нередно се случва из милата ни татковина. Та евентуално след това, някой да се сети, че не си е свършил работата както трябва.

За това следващия път, когато ми кажат да обърна колата ще им кажа, че отивам до кръчмата за много малко и ще вляза с колата в шибания, неосветен и мръсен парк.

Вашият коментар

